Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to the current issue Skip to site footer

SHANUN: Jurnal Pendidikan Madrasah Ibtidaiyah

  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login

Current Issue

Vol. 3 No. 1 (2024): September
Published: 2024-09-25

Articles

  • Analisis Diferensiasi Book Widget Kota Langsa Melalui Pembelajaran Aktif dan Menyenangkan Pada Fase Pondasi di TK Siwi Kencana Kota Langsa

    Siti Maghfhirah
    1-10
    • PDF
  • Strategi Asesmen Pembelajaran Digital Berbasis Walkqizz (Wordwall, Lumio, Kahoot, Dan Quizizz)

    Agusriadi
    11-18
    • PDF
  • Pengaruh Penggunaan Media Spinning Wheel Terhadap Hasil Belajar Siswa Pada Pembelajaran IPAS Kelas IV MI Al-Amanah Sangga Lima

    Lestari Hikmaya, Muammar Al Qadri, Usmaidar
    19-28
    • PDF
  • Penerapan Pendekatan Whole Language Untuk Meningkatkan Kemampuan Membaca Siswa Pada Pembelajaran Bahasa Indonesia Kelas IV MIN 4 Langkat

    Raudhatul An Namiraoh, Muammar Al Qadri
    29-41
    • PDF
View All Issues

SIDEBAR

 MAIN MENU
 Focus and Scope
 Editorial Team
 Reviewers
 Peer Review Process
 Online Submission
 Publication Ethics
 Template
 Copyright and Licenses
 Author Fee
 Indexing

 

TEMPLATE

TOOLS

 TOOLS

VISITOR

 VISITOR

Flag Counter

Jurnal SHANUN
Publisher: Peduli Riset dan Pengabdian Masyarakat
Website: https://jurnal.perima.or.id/
Email: jurnalshanun@gmail.com
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License. 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.